30 אחוז הנחה על קטגוריה עם ישראל חי

החלפות והחזרות

החלפת והחזרת מוצרים

החלפות:
החלפות יתבצעו תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח. החברה תעשה את מירב המאמצים לאפשר החלפה של פריטים לאחר המועד המצוין לשביעות רצון הלקוח.

ניתן להחליף מוצר שנקנה למוצר אחר במחיר זהה או קבלת זיכוי לקנייה בחברה (יתבצע באמצעות קוד קופון ייחודי שיופק עבור הלקוח למימוש חד פעמי ולתוקף של 12 חודשים).

עבור כל הזמנה שסופקה, החזרת הפריט תתבצע באמצעות דואר ישראל, על חשבון הלקוח לכתובת החברה המצוינת בתחתית המעטפה או לחילופין בהגעה לסניפנו. 

החלפת המוצר תיעשה רק באריזתו המקורית, בתוספת תעודתו המקורית ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש.

החזרות:

החזר כספי יינתן אך ורק בתכשיטים עד לסכום קניה של 3,000 ₪ עד 48 שעות לאחר הקניה.

  1. בהצגת חשבונית המעידה על ביצוע העסקה או כל הוכחה על ביצוע העסקה, על הסכום ששולם ועל אמצעי התשלום.
  2. ההחזר הכספי יתבצע על פי אמצעי התשלום
  3. דמי ביטול העסקה הם 5% ממחיר העסקה או 100₪ הנמוך מביניהם.
  4. בתשלום בכרטיס אשראי, ייגבה תשלום בעד סליקת האשראי (החל מ-5 תשלומים ואילך).
  5. זכות הביטול אינה כוללת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח בהזמנה מיוחדת, או שהמידה הותאמה ללקוח/ה, הזמנת טבעות נישואין ושיבוץ אבני הלקוח/ה.
  6. המוצר יוחזר או יוחלף באריזתו המקורית, ללא כל פגם וללא כל סימני שימוש. לחברה הזכות לשלוח את המוצר לבדיקה, במידה וישנה תווית על התכשיט יוחזר המוצר את התווית המקורית והתעודה שסופקה לתכשיט.

במקרה של תכשיטים בסכום קניה של מעל 3,000 ש"ח ובכל מקרה של החזרה, שלא בתנאים המצוינים לעיל, ניתן להחזיר מוצר ולקבל עבורו תעודת זיכוי לקניה עתידית או להחליפו במוצר אחר. תכשיטים- תוך 30  ימים מיום הרכישה, תחת התנאים הבאים:

  1. מוצר יוחזר או יוחלף באריזתו המקורית, ללא כל פגם וללא כל סימני שימוש. לחברה הזכות לשלוח את המוצר לבדיקה.
  2. לא יוחזרו או יוחלפו מוצרים אשר נעשו בהזמנה מיוחדת, התאמת מידה ללקוח/ה, טבעת נישואין ו/או שיבוץ. 

*אין כפל מבצעים בכל מקרה שהוא

 * החברה קונה זהב ויהלומים מהציבור

. * החברה מאפשרת זיכוי על בסיס שדרוג במלוא הסכום ששולם ביום הקניה.

לכל שאלה ובקשה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו במספר הטלפון שלנו: 052-5200183.

תהליך החלפת/החזרת מוצרים

מצורף לחבילה- טבלת מוצרים, מעטפה ריקה

  1. סמן V בטבלה עבור הפעולה שברצונך לבצע (החלפה/החזרה).
  2. ציין את סיבת החזרת/ החלפת המוצר, ואת כל פרטי ההזמנה החדשה(מידה צבע, פריט רצוי).
  3. לפני ביצוע החלפה עליך לפנות לשירות הלקוחות ולוודא כי המוצר קיים במלאי (על מנת להבטיח כי המוצר ישמר עבורך).
  4. שלח את החבילה דרך סניף הדואר הקרוב לביתך- בדואר אקספרס.
  5. פעולה זו ניתנת לביצוע פעם אחת בלבד ועבור החלפה/החזרה אחת. החלפות נוספות יתבצעו על חשבון הלקוח.

* ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו למעקב אחר המשלוח בטלפון 052-5200183 או בדוא"ל jsapirim@gmail.com

דילוג לתוכן